بهترین نقاط گردشگری در اروپا

بهترین نقاط گردشگری در اروپا

بهترین نقاط گردشگری در اروپا

بهترین نقاط گردشگری در اروپا

انتخاب برتر از تور اروپا برای مسافران و توریست ها

انتخاب برتر از تور اروپا برای مسافران و توریست ها، تور فرانسه است. قیمت تور فرانسه در اوقات مختلف سال ممکن است متفاوت باشد؛ گاهی تور ارزان فرانسه را می توان یافت به این کشور مسافرت کرد و از جاذبه های طبیعی و جاذبه های تاریخی فرانسه بازدید نمود.. اگر در نظر دارید با جاذبه ههای کشور فرانسه آشنا شوید با ما دراین مطلب همراه باشید.
از نظر جغرافیایی کشور فرانسه همسایه کشورهای ایتالیا، آلمان و اسپانیا است؛ باید گفت کشور فرانسه یکی از قدرتمندترین کشورها در زمینه جذب توریست از سراسر جهان است. از نظر فرهنگ و مذهب مردم فرانسه باید گفت که اکثر جمعیت فرانسه مسیحی کاتولیک هستند و البته دارای اقلیت های مسیحی پروتستان، مسلمان و یهود نیز هست . بنابراین تنوع فرهنگی و مذهبی در کشور فرانسه وجود دارد.


از نظر آب و هوایی کشور فرانسه دارای آب و هوای مدیترانه ای است و چون کشوری با قدمت است دارای جاذبه های فراوان فرهنگی و تاریخی است که بیشتری دلیل جذب گردشگر هم همین آثار تاریخی و فرهنگی است.

یکی از شهرهای فرانسه که دارای اماکن دیدنی زیادی است، شهر پاریس است. این شهر یک شهر بارانی است که هوای مدیترانه ای ان جذب مسافر فراوانی را به دنبال دارد.
از جمله جاهای دیدنی فرانسه کوههای آلپ هستند. این کوهها همیشه پوشیده از برف هستند و امکان ورزشهای زمستانی را برای گردشگران فراهم می کنند. البته این را هم بدانید ورزشای زمستانی در این مناطق از فرانسه گران قیمت هستند.
از جمله جاذبه های گردشگری  که در تور ارزان فرانسه می توانید  آن را تجربه کنید، غذاهای خوشمزه و بی نظیر فرانسی هستند. دقت در طبخ غذا و تزیینات فوق العاده برای غذاهای فرانسوی بر کیفیت طعم آنها می افزاید.


چیزی که باعث جذب گردشگر در بحث غذاهای محلی فرانسه استف تنوع غذاهای فرانسوی در مناطق مختلف ان است.

یکی از معروف ترین غذاهای فرانسوی که می توان به آن اشاره کرد، موس شکلاتی است.

 

معرفی موناکو فرانسه
یکی از کشورهای پر طرفدار در بحث گردشگری در قاره اروپا، کشور فرانسه است. این کشور بنا به قدمت تاریخی و موقعیت جغرافیایی که دارد دارای جاذبه های فراوانی در گردشگری است و گردشگران زیادی را در طول سال به خود جذب می کند. انصافا باید گفت تمام شهرها و مناطق دارای جاذبه های فراوان گردشگری هستند؛ یکی از مراکز توریستی در کشور ، شهر موناکو است که در این مطلب سعی کرده ایم به اجمال آن را برای شما مورد معرفی قرار دهیم تا اگر در نظر داشتید تا به فرانسه و شهر موناکو سفر کنید از جاذبه های گردشگری این شهر اطلاعاتی داشته باشید.
معرفی شهر موناکو را با این بحث آغاز می کنیم که شهر موناکو که به عنوان بزرگترین شهر این کشور از آن یاد می شود، چیزی در حدود ۷۱۹ سال است که یک کشور مستقل است اما از نظر موقعیت مکانی در کشور فوق قرار دارد؛ این موقعیت موناکو در فرانسه ما را به یاد کشور واتیکان در ایتالیا می اندازد. بعد از شهر پاریس، موناکو محبوب ترین مقصد گردشگری در فرانسه است.
جاذبه های گردشگری موناکو را در تور ارزان فرانسه بازدید نمایید
کلیسای جامع موناکو یکی از مهمترین اماکن دیدنی در این شهر است که از نظر مکانی در خیابان مارتین قرار دارد. این کلیسا دارای نشانه های دوران قرون وسطی است و به راحتی می توانید سبک معماری آن دوران را در این کلیسا ببینید. اول صبح که درهای آن گشوده می شوند، بهترین زمان برای بازدید آن است.
یکی دیگر از اماکن دیدنی در باغ اکزوتیک موناکو است. این باغ یکی از زیباترین جاذبه های موناکو است. این باغ زیبا از نظر مکانی در خیابان جاردین اکسوتیک قرار دارد. علاقه مندان به گل و گیاه می توانند در سفر به موناکو از این باغ دیدن کنند. تپه سنگی موناکو هم از دیدنی های موناکو است که این باغ بر روی این تپه قرار دارد.

 

 

 

از دیگر مقالات ما دیدن فرمایید :

تور فرانسه , مجری مستقیم تور فرانسه تور لحظه آخری فرانسه , قیمت تور فرانسه , تور ارزان فرانسه , تور فرانسه نوروز ۹۶ , تور ایتالیا مجری مستقیم تور ایتالیا , تور لحظه آخری ایتالیا , قیمت تور ایتالیا , تور ارزان ایتالیا , تور ایتالیا نوروز ۹۶ , تور اسپانیا , مجری مستقیم تور اسپانیا , تور لحظه آخری اسپانیا , قیمت تور اسپانیا , تور ارزان اسپانیا , تور اسپانیا نوروز ۹۶ , تور اروپا , مجری مستقیم تور اروپا , تور لحظه آخری اروپا , تور ارزان اروپا , قیمت تور اروپا , تور اروپا نوروز ۹۶ , تور ارمنستان , مجری مستقیم تور ارمنستان , تور لحظه آخری ارمنستان , قیمت تور ارمنستان , تور ارزان ارمنستان , تور ارمنستان نوروز ۹۶ , تور گرجستان , مجری مستقیم تور گرجستان , تور لحظه آخری گرجستان , قیمت تور گرجستان , تور ارزان گرجستان , تور گرجستان نوروز ۹۶ تور بلغارستان , مجری مستقیم تور بلغارستان , تور لحظه آخری بلغارستان , تور ارزان بلغارستان , قیمت تور بلغارستان , تور بلغارستان نوروز ۹۶ , تور قبرس , مجری مستقیم تور قبرس , تور لحظه آخری قبرس , تور ارزان قبرس , قیمت تور قبرس , تور قبرس شمالی , تور قبرس جنوبی , تور قبرس اروپایی , قیمت تور قبرس شمالی , قیمت تور قبرس اروپایی , قیمت تور قبرس جنوبی , تور لحظه آخری , تور نوروز ۹۶

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.