بهترین نقاط گردشگری در اروپا

بهترین نقاط گردشگری در اروپا

بهترین نقاط گردشگری در اروپا

بهترین نقاط گردشگری در اروپا

اگر در نظر دارید با تور فرانسه به این کشور سفر کنید

اگر در نظر دارید با تور فرانسه به این کشور سفر کنید و با شهرهای فرانسه برای گردشگری آشنا شوید حتما با ما همراه باشید تا دو شهر شامونیکس و شهر نیس را مورد بررسی و معرفی قرار دهیم تا با جاذبه های گردشگری و موقعیت مکانی این شهرها در کشور فرانسه آشنا شوید.
در مورد شهر شامونیکس باید بگوییم که از نظر قدمت زمانی، این شهر در سال ۱۹۲۴ اولین میزبان بازیهای زمستانه المپیک بوده است و شاید به همین علت هم نام آن در تاریخ ثبت شده است. این شهر بنا به قدمت تاریخی که دارد داریا مناطق دیدنی و جاذبه های گردشگری فراوانی است. از جمله باید کوه مونت بلانک که بلندترین کوه اروپای غربی است اشاره کرد و همینطور برای علاقه مندان به ورزش اسکی، باید به دره شامونیکس اشاره کرد. در این دره امکانات کامل برای ورزش اسکی وجود دارد.

دومین شهر که در این مطلب مورد بررسی و مورد معرفی قرار داده ایم، شهر نیس فرانسه است. این شهر یک شهر ساحلی است چرا که در سواحل زیبای دریای مدیترانه قرار دارد و از نظر موقعیت جغرافیایی هم در جنوب کشور فرانسه واقع است.به واسطه موقعیت ساحلی آن شهر نیس به نام شهر شنا و آفتاب هم شهرت دارد و علاقه مندان به حمام آفتاب و علاقه مندان به ورزش شنا می توانند به شهر نیس فرانسه سفر کنند. از مناطق دیدنی شهر نیس باید به قلعه تپه اشاره کرد. دیدن مناظر اطراف از بالای این تپه لطفی دیگر دارد.شما عزیزان و علاقه مندان می توانید با مجری مستقیم تور فرانسه از این کشور زیبا دیدن نمایید.
علاقه مندان به هنرهای معاصر و دراماتیک می توانند در سفر به شهر نیس، از تئاتر ملی نیس دیدن کنید. این سالن تئاتر دارای ظرفیت بالایی است و محل اجرای نمایشنامه های معروف است.
علاقه مندان به دیدن ساختمانهای قدیمی می توانند با رفتن به خیابانهای این شهر، ساختمانهای قدیمی و بلند زیادی را ببینند. این ساختمانهای قدیمی و زیبا در دو طرف خیابانهای این شهر واقع شده اند.

 

مکان های دیدنی شهر پاریس
یکی از شهرهای گردشگری که می توان از آن با عنوان قطب گردشگری مهم در کشور فرانسه از آن یاد کرد، شهر تاریخی پاریس است. پاریس دارای جاذبه های زیادی در بحث توریست و گردشگری است.
در مورد پاریس و دیدنی های آن باید گفت که، این شهر از شهرهای مهم فرانسه است و از مراکز مهم جذب توریست است به طوری که حتی خیابانهای آن دارای بار گردشگری است و اغلب مسافران این شهر در خیابانهای آن قدم زده اند و قهوه خورده اند. بسیاری از مردم شناسان برای دنبال کردن مطالعات مردم شناسانه خود به خیابانهای این شهر رفته اند.همه ساله افراد زیادی حتی با تور لحظه آخری فرانسه خود را به این کشور زیبا می رسانند تا لحظاتی خوش رابرای خود رقم بزنند.
برای همه مسافران و گردشگران یکی از مهمترین مناطق دیدنی شهر پاریس، برج ایفل است. این برج دیدنی و قدیمی در سراسر جهان به عنوان نماد کشور فرانسه شناخته شده است.


اگر با تور فرانسه به شهر پاریس سفر کرده باشید حتما از موزه لوور دیدن کنید. این موزه بسیار زیبا است و مجموعه ای از اشیا قدیمی در آن وجود دارد که ارزش بازدید را دارند و پیشنهاد می کنیم حتما در سفر به پاریس از آن دیدن کنید. خوب است بدانید که این موزه در داخل کاخ لوور قرار گرفته است که زمانی محل اقامت خانواده سلطنتی فرانسه بوده است.
علاقه مندان به سبک های معماری می توانند به پاریس سفر کنند و از سبک گوتیک کلیسای نوتردام بازدید کنند. ساخت این بنا بسیار طولانی بوده است به طوری که از سال ۱۱۶۳ ساخت آن آغاز شده و به مدت دو دهه طول کشیده است تا به اتمام رسید.
در ادامه بحث از سبک های معماری، باید به سبک روم شرقی کلیسای سلطنتی اشاره کرد که در بالای تپه مونتمار قرار گرفته است.
از خیابان های معروف و دیدنی شهر پاریس می توان به شانزه لیزه اشاره کرد. طاق پیروزی یکی دیگر از مناطق دیدنی شهر پاریس است که در میدان شارل دوگل واقع شده است و ساخت این بنا به یادگار پیروزی های امپراتور ناپلئون برمی گردد.

 

 

در فرانسه به کجا برویم؟
تور فرانسه یکی از انتخاب های برتر گردشگران در سراسر جهان است. اما شاید برای شما هم این سئوال پیش باید که جاذبه های گردشگری این کشور در چه چیزهایی خلاصه می شود؟ ما در این مطلب برای شما د راین باره بیشتر صحبت کرده ایم.
اگر تا کنون به این کشور سفر کرده باشید حتما متوجه شده اید که فرانسه از فرهنگی پیچیده برخوردار است و در آن طبیعت زیبا، آب و هوای بی نظیر، مناطق دیدنی تاریخی و حتی غذاهای خوشمزه وجود دارد که هر کدام از اینها مسئول جذب گردشگر از سراسر جهان به این کشور هستند.

اگر بخواهید در مورد دیدنی های آن اطلاعاتی را به دست آورید باید بدانید که مارسی یکی از شهرهای این کشور بهترین مکان برای گردش است. این شهر از نظر اهمیت دومین شهر فرانسه است و شهری بندری است که در سواحل دریای مدیترانه قرار گرفته است و دارای زیبایی های کم نظیری است.

یکی دیگر از شهرهای این کشور شهر ارل است. این شهر به خاطر داشتن بقایای سبک معماری روم محل تجمع گردشگران زیادی است. امروزه در این شهر جشنواره ها و رویدادهای تاریخی برگزار می شود.

جای دیگر زیبا که با تور ارزان فرانسه می توانید به آنجا بروید شهر بیاریتز است که فاصله کمی با اسپانیا دارد و در مرکز کشور باسک فرانسه است. این منطقه با داشتن سواحل زیبا، لحظات رویایی را برای شما رقم می زند.

با اطلاع از قیمت این تور  و تصمیم به سفر پیشنهاد می کنیم به دره لوار در فرانسه بروید. قلعه های زیبا، روستاهای تاریخی در این مکان جمع شده اند. این دره در امتداد رود لوار کشیده شده است و دارای طبیعتی زیبا است که فقط باید از نزدیک آن را مورد مشاهده قرار دهید. امیدواریم شما هم به این مناطق از کشور  سفر کنید و لحظات خوبی را تجربه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.