بهترین نقاط گردشگری در اروپا

بهترین نقاط گردشگری در اروپا

بهترین نقاط گردشگری در اروپا

بهترین نقاط گردشگری در اروپا

برای شما که می خواهید با تور اروپا

برای شما که می خواهید با تور اروپا به کشورهای اروپایی سفر کنید در این مطلب از بین تورهای اروپایی، تور فرانسه را انتخاب کرده ایم. سعی کرده ایم جاذبه های گردشگری این کشور را برای شما مورد معرفی قرار دهیم. از بین شهرهای آن، شهر یا بهتر است بگوییم روستای شامونیکس را مورد معرفی قرار داده ایم. امیدواریم بتوانیددر قالب تور های ارزان و یا در قالب تور لحظه آخری فرانسه بتوانید به این کشور زیبا سفر کنید و از جاذبه های گردشگری آن بازدید کنید.ایان نوروز نیز نزدیک است و شما اگر قصد سفر به اروپا را دارید می توانید از تور فرانسه نوروز ۹۶ استفاده نمایید و خاطرات رویایی را برای خودتان رقم بزنید.


اگر به ورزشهای زمستانی مانند اسکی علاقه دارید ما سفر به شامونیکس فرانسه را پیشنهاد می کنیم. در واقع موقعیت شامونیکس در قلب کوههای آلپ باعث شده است شرایط ورزشهای زمستانی مهیا شود.

معرفی شامونیکس برای گردشگران به سال ۱۹۲۴ برمی گردد، بعد از المپیک زمستانی.
شما می توانید در شامونیکس ورزش های اسکی، بازی های برفی، هاکی روی یخ، یخ وردی و … را انجام دهید.

علاقه مندان به سوار شدن تلکابین به کوههای مونت بلانک شامونیکس بروید و از چشم اندازهای زیبای آن لذت ببرید.

حتما د ربرنامه تور فرانسه نوروز ۹۶ رفتن به شامونیکس را بگنجانید. در شامونیکس امکانات رفاهی زیادی وجود دارد که با هر توان مالی می توانید در شامونیکس اقامت کنید و لحظات تکرار نشدنی در آنجا سپری کیند.

پس به پیشنهاد ما در خصوص مسافرت  و بازدید از جاذبه های گردشگری شامونیکس فکر کنید و سعی کنید با تورهای لحظه آخری و یا با تور ارزان قیمت فرانسه که رفتن به شامونیکس را در برنامه گردشگری خود دارند به این کشور اروپایی بروید و از لذت سفری پر خاطره بی نصیب نمایند. گفتنی است برای رفتن به شامونیکس از لباسهای گرم استفاده کنید چرا که این شهر اغلب برفی است و باید در طول سفر مراقب سلامتی خود باشید تا با خیال راحت به گشت و گذار بپردازید.

 

معرفی شهر مارسی فرانسه

فرانسه یکی از قطب های مهم گردشگری در قاره اروپا است. تمامی شهرهای کشور فرانسه قابلیت های گردشگری دارند و از جمله شهرهای کشور فوق در بحث گردشگری شهر مارسی است که به زبان انگلیسی با عنوان Marseilles نوشته و خوانده می شود. ما در این مطلب سعی کرده ایم تا مارسی و جاذبه های گردشگری مارسی را برای شما مورد معرفی قرار دهیم.
در ابتدا باید بدانید که مارسی یکی از شهرهای بندری در این کشوراست. و یکی از پرجمعیت ترین و قدیمی ترین شهرهای کشور است. این شهر ساحلی علاوه بر داشتن سواحل زیبا، یک شهر تاریخی هم هست که اماکن تاریخی زیادی هم برای جذب گردشگر دارد. در شهر مارسی، رستورانهای و بناهای زیادی وجود دارد که توریستهای می توانند اوقات خوبی را در آنها سپری کنند. نکته مهمی که در شهر مارسی  وجود دارد آن است که در این شهر هتل ها و مسافرخانه های زیادی وجود دارد که مسافران با بودجه های اقتصادی مختلف را جوابگو هستند.

یکی از مناطق دیدنی شهر مارسی در کشور ، قلعه شاتو است. قلعه شاتو در جزیره If در نزیکی مارسی واقع است. از نظر ساختاری این قلعه مربع شکل است و سه بارو هم دارد. هر کسی که می خواهد سبک اصیل معماری فرانسه را ببیند می تواند از این قلعه دیدن کند. این قلعه ۲۸ متر ارتفاع دارد و بسیار دیدنی است.

در سفر به شهر مارسی حتما از کلیسای جامع نتردام دولاگارد دیدن کنید. از نظر قدمت تاریخی ساخت این کلیسا به قرن نوزدهم بر می گردد. این کلیسا مانند قصرهای سلطنتی طراحی شده و آثار زیبایی در آن وجود دارد که به شما پیشنهاد می کنیم در سفر با تور فرانسه نوروز ۹۶ از این کلیسا و سبک معماری آن و همینطور از اشیا قدیمی آن بازدید کنید.

پیشنهاد می کنیم از شهر ساحلی مارسی و جاذبه های گردشگری آن دیدن کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.